021

88782368

021

88782368

جراحی بینی فانتزی

 دکتر امراله حسینی بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران می گویند ، اصطلاح فانتزی یک واژه عامیانه است، که در زبان مردم کوچه و بازار برای بینی های ظریف به کار می­رود ، اگرچه همه­ ی افراد در به کار بردن­ آن منظور واحدی ندارند. در ادبیات علمی کلمه­ ی فانتزی جایگاهی ندارد، بلکه می­توانیم از اصطلاح بینی ظریف (cute nose) استفاده کنیم. جراحی بینی فانتزی یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین نوع جراحی بینی می باشد که در ادامه در رابطه با آن مطالبی را بیان می کنیم.

 

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

 

بسیاری از اشخاص در مراجعه به ما می­پرسند:« آیا شما بینی فانتزی درست می­کنید؟»

آنچه ما در جواب می­توانیم بگوییم این است که برای عمل کردن بینی به فرم جراحی بینی فانتزی یا دیگر فرم ها همیشه هر بینی داستان خودش را دارد. همه ­ی بینی ­ها پتانسیل تبدیل شدن به بینی ظریف را ندارند. اصولا برای هر صورتی و برای هر نوع بینی خاصی متناسب با آن باید پلن جراحی خاصی طراحی شود. مثلاً بینی ­های گوشتی، بینی­ های با پوست ضخیم، بینی­ های با اسکلت درشت نباید توقع رسیدن به یک بینی ظریف را داشته باشند.

اگر جنس بافت­ های بینی شخص و همچنین ویژگی های اسکلت صورت اقتضا کنند با حفظ اصول زیبایی­ ­شناسی می­توان نوک بینی کوچک­تر با قوس ملایم و خطوط ابرو – نوک بینی و لب – نوک بینی با زاویه ­های بازتر و بینی قلمی ­تر ایجاد نمود.

فیلم نمونه کار جراحی بینی دکتر امراله حسینی در تهران

نکته درباره جراحی بینی فانتزی

امّا ذکر این نکته دارای اهمیت حیاتی است که اگر منظور از بینی فانتزی، مصنوعی کردن بینی باشد، نه تنها باید از آن پرهیز کرد که از عوارض جراحی محسوب می­شود. هدف نهایی یک عمل جراحی زیبایی موفق آن است که نتیجه ­ی نهایی آن «ظاهر عمل نشده و طبیعی» داشته باشد و در عین حال از معیارهای زیبایی حداکثری برخوردار باشد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

دکتر حسینی