021

88782368

021

88782368

جراحی بینی استخوانی

بینی هر فردی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ عملکردی با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از این نوع بینی ها بینی استخوانی می باشد به کمک عمل بینی، می توانید قوز و انحراف و هرگونه ایراد در بینی استخوانی تان را برطرف کنید. خوب است که قبل از اقدام برای جراحی بینی استخوانی، اطلاعاتی در این باره داشته باشید.

جراحی بینی استخوانی

مشخصات بینی استخوانی

قبل از پرداختن به جراحی بینی استخوانی نیاز است تا شما را با این نوع بینی ها آشنا کنیم. بینی های استخوانی بر خلاف بینی های دیگر پوست نازکی دارند و همین امر آن ها را انعطاف پذیرتر کرده است. غضروف بینی های استخوانی محکم و برآمدگی بر روی پل بینی قرار دارد. این مشخصات به گونه ای هستند که افراد حتی با چشم ظاهری نیز می توانند آن ها را مشاهده و از دیگر بینی ها شناسایی کنند. افرادی که با دماغ های استخوانی به ما برای انجام جراحی زیبایی مراجعه می کنند عموما اهدافی چون برطرف کردن قوز روی پل دماغ دارند. به دلیل ویژگی هایی که دماغ های استخوانی در مقایسه با دیگر بینی ها دارد عمل بر روی آن آسان تر و نتیجه آن ایده آل تر از دیگر دماغ ها می باشد.

قبل و بعد از عمل بینی استخوانی مردانه

 

اقدامات آماده سازی جراحی بینی استخوانی

  • ابتدا برای انجام عمل زیبایی بینی استخوانی خوب فکر کنید.
  • درباره جراحی دماغ استخوانی تحقیق کنید و اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید.
  • هدف خود را از انجام عمل زیبایی بینی استخوانی مشخص کنید.
  • در انتخاب بهترین دکتر بینی تهران دقت کنید.
  • درباره هدف خود با پزشک صحبت کنید.
  • از وی برای انجام عمل بینی استخوانی مشورت بگیرید.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی استخوانی

پس از انجام جراحی بینی استخوانی نکات و مراقبت هایی وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید آن ها را رعایت کنید. این نکات نیز همانند انتخاب صحیح جراح در نتیجه عمل تاثیر گذار است. ما در مقالات بعدی به صورت جامع درباره این نکات صحبت خواهیم کرد.

 

هزینه جراحی بینی استخوانی

همانطور که در بالا گفتیم بینی هر فردی با دیگری متفاوت است، این امر به گونه می باشد که حتی میزان استخوانی و گوشتی بودن بینی افراد نیز با یکدیگر تفاوت دارد. همین امر موجب می شود که هزینه عمل دماغ استخوانی در هر فردی متمایز با دیگری باشد. پس از انجام بررسی های لازم توسط جراح این هزینه مشخص و به اطلاع بیمار رسانده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عمل زیبایی بینی استخوانی و انواع آن با ما همراه باشید.

فیلم عمل بینی استخوانی به فرم طبیعی

 

بهترین مدل جراحی بینی استخوانی کدام است ؟

هر فرد و هر بینی ممکن است نیازهای یکتایی داشته باشد. ممکن است عمل بینی استخوانی برای شما با توجه به ویژگی ‌های بینی و صورتتان و تمایلات شما متفاوت باشد. انتخاب بهترین مدل عمل بینی استخوانی باید توسط جراح بینی حرفه‌ ای و ماهر. صورت بگیرد. جراح بینی شما با توجه به ارزیابی و بررسی دقیق بینی شما، پیشنهادی مناسب به شما خواهد داد. در نتیجه انتخاب هر یک از مدل های جراحی بینی استخوانی را بایستی با توجه به ساختار و آناتومی و انتظارات عقلانی انتخاب کرد.

درد عمل بینی استخوانی بیشتر است یا بینی گوشتی؟

درد بعد از عمل، میزان و شدت متفاوتی برای هر فرد دارد .این به عوامل مختلفی مانند روش و مدت عمل، تجربه درد فرد، واکنش بدن به عمل و میزان تحریک و آسیب دریافت شده وابسته است. در عمل بینی استخوانی به دلیل تغییرات بیشتر در ساختار بینی و جابجایی استخوان ‌ها، ممکن است مزاحمت و درد بیشتر وجود داشته باشد. به هر حال این درد طوری است که با مسکنی که برای شما تجویز می شود کاملا قابل کنترل است.

عوارض جراحی بینی استخوانی

در جراحی بینی استخوانی، مانند سایر جراحی ‌ها، ممکن است برخی عوارض و مشکلات پساعملی رخ دهند. البته بسیاری از افراد پس از جراحی زیبایی بینی استخوانی بدون هیچ عارضه جانبی مشکل خاصی ندارند. تورم، التهاب ، درد و بسیاری از پیامدهای که با گذشت دوره ریکاوری بهبود خواهد یافت. اما در برخی از جراحی ها ممکن است که برخی عوارض بلند مدت برای بیمار به وجود بیاید که این موارد بسیار نادر بوده و با انتخاب جراح بینی ماهر و باتجربه می توان بسیاری از پیامدهای جراحی بینی استخوانی را به حداقل رساند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

دکتر حسینی