021

88782368

021

88782368

جراحی بینی طبیعی

امروزه جراحی بینی طبیعی به یک جراحی زیبایی متداول و مرسوم تبدیل شده است. سیل عظیمی از مشتاقان تغییر و تحول در شکل بینی طی سالهای اخیر به مراکز پزشکی مراجعه می­ کنند موضوعی که سال­ ها پیش از این روند قابل تصور نبود. معنی و مفهوم “جراحی بینی” و “بینی عمل شده” در نزد عموم مردم، اما متاسفانه همیشه درست و خوشایند نیست. یه گفته دکتر امرالله حسینی بهترین جراح بینی تهران ،عارضه ­ای که گریبان­ گیر طیفی از این جمعیت عمل­ شده ­ها گردیده، “بینی مصنوعی” است.

 

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

 

در طی سال­های گذشته نتیجه عمل­ های جراحی در بسیاری از موارد طوری بوده که نزد بعضی از افراد جامعه عمل بینی یعنی، ایجاد بینی سربالا، نوک تیز و سوراخ های از راه دور پیدا و قوسی شبیه چکمه! آنچنان که وقتی از آن سوی خیابان عبور میکنند فریاد می­زنند که عمل شده­ اند!! اما حقیقت این است که هدف از عمل بینی نمی­تواند مصنوعی کردن بینی باشد. هدف از راینوپلاستی، زیبایی بینی و صورت است و تصور مصنوعی ­سازی با زیبایی در تضاد است و نمی­تواند برای هیچ جراحی قابل قبول باشد.

در مقدمه تمام کتاب­ ها و منابع علمی ما تاکید شده است که جراحی زیبایی وقتی به نهایت موفقیت خود رسیده است که در پایان کار، تا آنجا که ممکن است، در عین زیبایی، “ظاهر عمل نشده” داشته باشد. متاسفانه در بسیاری از موارد با کسانی روبرو می ­شویم که در مراجعه به مطب در­خواست بینی مصنوعی و با تابلوی عمل شده دارند!

آن­ها با اصطلاحاتی از قبیل بینی عروسکی، فانتزی، خوکی، چکمه­ های پیست اسکی و غیره و یا گاهی عکس­ های عجیب و غریب منظور خود را بیان می ­کنند. در چنین افرادی معمولاً مشکلات زمینه ای روحی روانی زمینه­ ساز چنین نیازی است که پایدار نمی­ ماند و پس از عبور از بحران روحی معمولا چنین افرادی هم سرانجام به جراحی بینی طبیعی تمایل پیدا می­کنند.

فیلم عمل بینی طبیعی توسط دکتر امراله حسینی بهترین جراح بینی تهران

 

خوشبختانه طی سالهای اخیر با رشد فرهنگ عمومی در زمینه این جراحی­ ها و شناخت عوارض آن و توسعه آموزش پزشکی و آگاهی­ عمومی، اکثریت مراجعین ما درخواست جراحی بینی طبیعی دارند و قبل از آنکه ما به آن­ها توصیه­ ای بکنیم خودشان به طبیعی بودن بینی اصرار دارند.

 

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

 

منظور از جراحی بینی طبیعی

منظور از “جراحی بینی طبیعی” ایجاد تغییر و تحول در بینی و ایجاد بینی زیبا بر اساس معیارهای علمی زیبایی ­شناسی از نظر اندازه و شکل با حفظ تناسب صورت و حفظ عملکردهای بینی سالم است به گونه ای که در پایان یک سال پس از عمل که ترمیم بینی کامل می­شود تا آنجا که ممکن است “ظاهر عمل نشده” داشته باشد یعنی بیننده جدید در نگاه اول متوجه عمل شده بودن بینی نشود.

 

جراحی بینی طبیعی

 

بیماران عزیز قبل از اقدام به جراحی درباره سبک کار و روش جراحی جراحان مختلف تحقیق کنند و برای این کار وقت بگذارند. موفق باشید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

دکتر حسینی